Dag 3- mina föräldrar

Mina föräldrar heter Anna-Karin och Thorben, och dom är världens bästa föräldrar!!
Min mamma är 46 och min pappa är 45 och dom bor i ett hus på örnäset.

Min pappa är från Danmark och flyttade hit när han var 21 år gammal och har bott här sen dess. Hans pappa är död och hans mamma har han ingen kontakt med, så jag känner inte min farmor eller farfar, har heller aldrig träffat dom.
Min pappa jobbar inom hemtjänsten och han passar perfekt för det! Han är otroligt social och trevlig och alla gillar min pappa, även ungdomar. Han är väldigt lätt att prata med och han förstår mycket mer än vad man tror.
Min pappa är inte alltid perfekt men ofta är han <3.

Min mamma är uppvuxen här i norrbotten, i boden med sin mamma & pappa och alla sina syskon.
Mamma flyttade dock hemifrån när hon var 18 och flyttade då till sthlm, där bodde hon många år och var även där hon träffade pappa :).
Min mamma jobbar på ett stödboende men är egentligen utbildad sköterska. Sjukhuset här i Luleå är dock ganska långt borta (30 min bilresa) och mamma orkade inte pendla mer så hon började jobba på stödboende ist.
Min mamma är otroligt intelligent och generös! Hon ger hellre saker till andra än köper åt sig själv och har ALLTID sett till att jag och min syster har fått vad vi vill- tyvärr resluterat i att vi är ganska bortskämda ;)

Mina föräldrar är helt underbara, har alltid funnits där för mig och jag älskar dom såå mycket.
Stöttar mig i allt och är så tacksam för att jag har dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0