Dag 4 och läkarbesöket med Harry

Vi börjar med läkarbesöket då :).
Det gick faktiskt bra! Eftersom bebisar har en outvecklad mag mun så är det förmodligen den som inte riktigt stänger sig helt och därför kräks han så mycket. Jag ska börja ge honom lite gröt och göra hans "mjölk" tjockare så kommer det inte upp lika lätt.
Blev så lättat eftersom jag förväntade mig det värsta- min gull pojke <3.

Just nu ligger Harry i sängen och pratar för sig själv, men jag tänker inte gå dit fören han skriker. Han måste förstå att det är läggdags nu och inte tid att leka.. nog för att man har svårt att hålla sig <3. Han är ju SÅ jäkla underbar <3

Imorgon ska vi fara och storhandla!! Vi behöver verkligen mat och julgrejer- sen ska vi betala alla räkningar också så har vi det ur världen. ¨Så får vi se hur mycket pengar som blir över sen :)

Min klänning som jag ska ha på dopet kom idag också!! Den 5 december är det ju dop och gud vad roligt :). Kommer bli så trevligt- då kommer även mina kusiner upp hit så det blir ett extra bra plus!

Dag fyra- det här åt jag idag:

Köttbullar och mos till lunch.. sen lite choklad under dagen och till middag tacos hos mina föräldrar och nu äter jag en glass.
Inte så mycket men det var iaf det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0