Dag 5- vad är kärlek?

Ja.. vad är kärlek? Det finns ju så många olika kärlekar och alla känns olika!

Kärlek för en tröja tex är när man tycker att man är snygg i den, den är bekväm och man vill alltid ha på sig den!
Men kärleken för ens pojkvän är när man inte kan tänka sig någon annan i ens liv, man får fjärilar i magen när man ska träffas, man känner fortfarande samma il i kroppen när man kysser varandra som i början av förhållandet och man har fortfarande ROLIGT tillsammans!
Tobias är min bästa vän- berättar allt för honom. Får fortfarande fjärilar i magen när vi ska träffas och blir nervös. Pirrar i mig när han tar på mig och vi har jätte roligt tsm.. om folk visste hur vi flamsade omkring här hemma ibland.. haha, ni skulle tycka vi var jätte cp :).

Men åter till ämnet.. kärleken är konstig och komplicerad. Den gör ont och sårar, men den är också underbar och gör en så lycklig så det finns inge annat i världen. Man kan inte leva utan den och som med allt är den både bra och dålig.. men mest bra om kärleken är med rätt person.

Det finns inge bra sätt att beskriva kärleken på, det här var ju bara mina tankar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0