Harry 3 månader!

Idag är lilla Harry 3 månader! Min stora kille <3.
Tiden går så fort, känns nästan som att det var nyss jag låg på bb och fick upp honom på mitt bröst.
Det Harry har lärt si hittills är att: "prata"- han använder både höga och mörka toner, så gulligt när han svarar en när man pratar, han räcker ut tungan om man gör det åt honom, han får tag i saker och fattar hur man får figurerna i hans babygym att röra sig, han har vänt sig en gång från rygg till mage- men oftast blir det från mage till rygg ;), han ler och skrattar till ibland när man gör olika ljud och han har blivit stadig i nacken.
Min duktiga kille, så stolt!! :)
Idag blir det att ta en promenad och bara vara, Tobias ska jobba så det blir bara jag och lillen hemma.
Imorgon ska Harry på bvc och få vaccin!! Blir nog Tobias som får hålla i honom då för jag själv tycker det är så hemskt.
Nu ska jag gå till min lilla son
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0