Helg

Nu är det helg och jag börjar få rätt så bra ordning i lägenheten nu.
I onsdags var jag och Tobias till IKEA och handlade saker till lägenheten :). Vi köpte ett skrivbord,hylla och massa massa ljus! Älskar att ha levande ljus och det är billigt och fina ljus på IKEA så jag passade på då dessutom Tobias betalade- Tack älskling <3.

För tillfället är jag i Umeå hos mina älskade kusiner. Dom ville så klart träffa lill Harry, så nu är vi här och har trevligt :).
Saknar dock hem rätt mycket, speciellt efter min Tobias. Har ju vant mig vid att ha honom sovandes brevid mig.. hur ska den här natten gå? <3

Imorgon ska vi nog ta en sväng in till stan (inte för att jag har pengar men ändå) och bara glo. Så att vi har någonting att göra iaf :).

Ska ta bilder på lägenheten också och lägga upp här så får nu se.. vet ju att det är det ni väntar på ;).
God natt era korvbollar, sov gott.


Kommentarer
Postat av: johannalw

Ja;D hittade saker på rean så jag fick kvar pengar på presentkortet också ;D

2010-11-06 @ 16:46:43
URL: http://livetsomjlw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0