Lägenheten

Hejsan hoppsan!!
Just nu sitter jag i min lägenheten.. fattar ingenting. Jaha, så vi ska bo här nu alltså? Ska det vara så här tyst,måste jag laga mat själv nu och börja ta med Harry på toaletten?
Svar: Ja.
Underbart men skit sorgligt på samma gång.. fan kommer sakna min galna familj. Saknar dom redan nu. De har hjälpt mig så mycket och vet inte alls hur jag ska visa hur tacksam jag är.
Dom är verkligen underbara super föräldrar <3.
Syrran och brorsan kommer jag sakna med.. tråkigt att inte ha någon att be om råd längre och jag och lillbrorsan är jätte nära varandra ju.. han är egentligen som mitt första barn. Lillgubben :(

Jaja.. har iaf fått iordning köket någorlunda bra!
Imorgon är det nya tag och då blir det att packa upp alla lådor, sätta upp hyllor och alla små prydnadssaker.
Fatta mycket småskit man har/behöver alltså.. sånt som man bara tar för givet när man bor hemma. Men det är SJUKT mycket som ska med. Det kommer ni få se när ni själva flyttar, och ni som redan flyttat vet vad jag pratar om.

Ingen tv har man heller.. idioterna på com hem har ju klantat sig så det är bara datorn jag har. SKIT TRÅKIGT. Haha, jaja det ordnar sig det med :).

Fan, saknar min family <3
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0