Läkaren

Idag blir det att åka till läkaren med Harry.
Och jag kommer KRÄVA att dom kollar vad det är som gör att han mår så illa hela tiden och kräks! Och om de trotsar mina uppmaningar får jag väl helt enkelt åka på akuten med honom- tills någon lyssnar för det här är inte normalt.

Är så orolig också.. får för mig massa hemskheter om att det skulle vara magcancer eller annat hemskt. Och tänk så ignorerar dom mig och sen när man väl upptäcker att något är fel så är det försent?
Jaa.. man får verkligen konstiga och jobbiga tankar när det handlar om någon man själv skulle dö för.

Om det händer dig något vet jag inte vad jag gör <3

Tänk att han legat i min mage!! Helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0