Min fina Harry

Åh vad min bebis är underbar! Inte klokt hur mycket jag älskar honom.. så underbart att se honom göra sina framsteg och prova på ny mat osv.
Har börjat ge honom lite smått mango puré och banan&äpple puré, först visst han inte alls vad han skulle tycka om det.. men nu gillar han det :). Han är så söt när han ska försöka äta för han förstår inte riktigt ännu hur man äter med sked ;)
Min lilla älskling <3

Det börjar faktiskt gå framåt med Harrys kräkningar osv nu.. nu spyr han inte mer och äter faktiskt ganska mycket! Tror han tar igen allt det han missat när han kräktes :)

Längtar tills jag och Tobias får pengar!! Då ska vi storhandla + massa julgrejer! Måste ju pynta lägenheten-med massa grejer. Harrys första jul,gud så spännande. Jag själv är helt tokig i julen så Harry kommer nog också bli det,HOPPAS! :D

Måste försöka få min snutt att sova nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0