Orkar inte

Orkar inte skriva någonting idag så bjuder på några bilder ist :P

Våran gran





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh vilken fin body p en söt liten kille. Vart har du hittat den bodyn? Om jag får fråga det? =)

Jag saknade nästan genast att ha ett litet liv i magen. Tyckte också att den riktiga bebistiden gick för fort. Jag hann inte riktigt med så kunde Mio sitta,krypa o allt detdär. Fast den egentliga orsaken till att vi planerade så tätt är väl för att jag inte blir yngre och man vill ju passa på medans man orkar =)

2010-11-30 @ 22:24:06
URL: http://vartunderbaraliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Får kika nästa gång jag är till stan efter en sån body. Om jag nu hinner före jul.

Det har ju sina fördelar att få barnen tätt, för precis som du säger så kommer dom ju ha varandra att leka och växa upp med. Jo du är ju ung så du har ju god tid på dig att skaffa flera barn =)



2010-12-01 @ 23:27:56
URL: http://vartunderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0