SKIT DAG

Igår var det en riktigt jävla piss dag. Allting som kan gå fel gick fel... vi var inte hemma fören halv åtta på kvällen och vi åkte iväg vid halv tolv.
Orkar inte skriva allt som hände men var så less till slut att jag bröt ihop.. efter en liten paus hos mina föräldrar åkte vi äntligen iväg och handlade- som var målet från början.
Vi handlade mat och massa julgrejer! Det var jätte mysigt och roligt :).
Så ni har vi pyntat lägenheten, måste bara köpa gardiner och lite små prylar- men det blir efter att räkningarna betalats.

Idag kom min föräldrar och tog lilla Harry ut en stund. Det var skönt, jag städade lite och Tobias kom hem på lunchen så vi han mysa lite.
Snart ska jag börja laga mat- blir pepparbiff som legat i marinad med potatisklyftor och sås.
MUMS!

Ha det bra ikväll- skriver om dag 5 senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0