Snyggaste bloggen?

Ja som ni kanske ser är min blogg helt annorlunda nu och det är tack vare Alina!
Min söta och underbara barndomsvän <3. Hennes blogg är: alinadearjagdet.blogg.se - kika in där!

Skrev aldrig mer igår eftersom bloggen var under konstruktion- helt perfekt blev den tycker jag :).
Är jätte nöjd och nu vill jag skriva!!

Idag är det första advent.. kan ni fatta? Nu är det för fan december, härligt! :)
Är det inte idag det är skyltsöndag typ? Jag kommer inte ihåg men om det är det så suger det!!! Tobias jobbar ju.. :(. jaja, vi får väl gå som en familj nästa jul då.
Ska köpa julklapp åt Tobias också till veckan och dessutom gå och klippa mig! Det behövs.. så less på mitt tråk hår! Men nu ska det bli ändring :)

Tog några kort igår på vårat fina julpyntade hem så ska lägga in dom ikväll så får ni inte bara se våran lägenhet utan också hur mysigt det är! :)
Men halv tre ska jag och Harry på adventsfika hemma hos mina föräldrar- det blir mysigt! :)
Ska verkligen försöka skriva om dag 5 också, lovar.

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jo att dom är fina. Ska försöka hinna köpa hem några till av dom till de andra fönstren. Men dom tar ju säkert fort slut, då dom var så billiga =)

Fin blogg du har och vilken söt liten Harry ni har.

2010-11-28 @ 12:24:11
URL: http://vartunderbaraliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vi bor 17 mil bort från Rusta så de e bara hoppas att det finns på lager =) Verkligen tur att det finns billiga fina alternativ också, det är ju mkt därför vardagen kan rulla på. Sen jag blev mamma har jag verkligen fått lära mig att husalera med pengar och inte sprätta iväg dem på massa onödiga ting. Men ibland finns det saker som man inte kan motstå, som denna stjärna då =) Då var det ju bra att den var billig. Roligt att höra att min dotter är lik mig, får alltid annars höra att mina barn är så lik sina pappor. Ja det ska verkligen bli spännande att se hur nästa kommer se ut. Gud vad jag längtar! Hoppas att ni har haft en fin söndag.

2010-11-28 @ 17:50:49
URL: http://vartunderbaraliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ser ju att ni bor i Luleå! Det är dit mina 17 närmsta mil till rusta är menat =)

2010-11-28 @ 17:52:44
URL: http://vartunderbaraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0