Tråkiga nyheter

Idag var vi på bvc för 3 månaders kontrollen och det gick ju faktiskt inte så där jätte bra :/.
Harry äter nästan ingenting och kräks- hela tiden. Så han hade knappt gått upp 200 gram och det är över en månad sen vi var där sist! Och han sover otroligt mycket också.. så Lotta (bvc sköterskan) ringde till sunderbyn sjukhus och pratade med en läkare där.
Först var det på tal om att vi skulle få åka in nu idag men eftersom han ändå är så pass pigg när han väl är vaken skulle vi avvakta. Så om två veckor igen ska vi till Lotta och kolla om han gått upp i vikt eller om det ligger på samma.
Är lite orolig för min  älskling.. har velat ringa hela veckan för att få komma tidigare till bvc för det känns verkligen som att något är fel. Men vi får se, och jag ber till gud att det blir bättre.
Utan dig Harry är jag ingenting. Om det händer dig något går jag under- jag orkar inte leva utan dig <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella Andersson Ryytty

Hej Amanda!



Jag hoppas verkligen att det blir bra till slut, vilket man får hoppas på.



Ha det bra många kramar från mig, hälsa lillgubben från mig ;)

2010-11-20 @ 11:27:29
Postat av: Sofia

Förstår att ni är oroliga. Hoppas det går bra han ser ju pigg och frisk ut på bilderna iaf.

2010-11-22 @ 19:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0