Bloggtrafik

Vill du få tusentals besökare till din hemsida helt GRATIS!?

Det handlar om trafikutbyte. Om du kollar på en medlems sida får du poäng som sedan konverteras till garanterade besökare till din egen hemsida.

Förklaring:

Vi kör med något som kallas 3:2 ratio. När du kollar på en hemsida från en av våra medlemmar, så får du 2 poäng, när du har 3 poäng så kommer din hemsida visas för en av våra medlemmar. Tipsar du också dina vänner om denna tjänst så får du gratis besökare från dina vänners surfande.

Just nu får du:

100 gratis poäng när du registrerar dig.
100 gratis poäng varje gång en av dina vänner ansluter sig.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mandisa

DO IT NOW :D


Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: Jag är jätteglad över att jag har christoffer som pojkvän. Det finns inte många som han och han ska jag hålla fast vid hela livet :)



Min dotter blir 4 månader den 17 oktober. Och jag började skolan för att jag inte klarade av livet att bara gå hemma hela dagarna, jag ville också få klart min utbildning så fort som möjligt så jag kan börja jobba och få in mer pengar till Tindra. Jag ville börja skolan själv och tyckte att jag gjorde ett bra val eftersom jag får gå klart med min klass. Jag har ju bytt linje en gång så jag ligger redan ett år efter.. :)

2010-10-13 @ 20:40:30
URL: http://ellehurmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0