Människor är vidriga

Människor är verkligen vidriga varelser..
Mina tankar går till killen som hängde sig i cam framför människor som allvarligen satt och hejade på honom, provocerade honom till att ta sitt liv på riktigt.
HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ? Hur vidrig får man bli som människa? Det spelar ingen roll om de trodde att han bara var "fejk", hur kan man sitta och skriva saker som: Jag måste jobba snart,så kan du skynda på? Du vågar inte, jävla fegis, fan vad fejk och patetisk du är m.m

Av ren nyfikenhet gick jag in på flashbacks forum för att se om det fanns nå snack nu efteråt men då hittade jag tråden killen som tog livet av sig hade skapat.
Så jävla sorgligt och jag tror jag aldrig har grinat mer än vad jag gjorde då.. jag mår illa och börjar gråta då jag skriver det här.
I tråden sitter då som sagt människor och "hejar" och provocerar honom, och man ser i svaren han ger (han som tog livet av sig) att han är så jävla rädd och har ångest.
Det sista han skrev var: Nej, nu börjar jag ångra mig så dags att sätta fart och sen: Let´s do it.

Så jävla hemskt och sorgligt. Men mest sorgligt är människorna som faktiskt suttit där och trott han var "fejk" och sen gör han det.
JAG HOPPAS NI MÅR SÅ JÄVLA DÅLIGT OCH BÄR MED ER AV DET HÄR RESTEN AV ERA JÄVLA LIV
ÄCKLIGA PATETISKA MÄNNISKOR.

Vila i frid du vackra människa <3.
Jag önska att du hade haft någon att prata med

Kommentarer
Postat av: kajsakero

Jag läste också tråden och satt och grinade. Var så jävla hemskt, fattar inte hur de bara kunde sitta där och heja. Speciellt när de såg bilderna.

2010-10-19 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0