Onsdag

Det är så härligt att ha en familj.. min egna underbara familj! Längtar så mycket tills vi flyttar och får iordning på allting, då börjar vårat liv på riktigt.
Att få vakna upp med min son och pojkvän varje dag,åka på äventyr tillsammans och bara sitta på kvällen i soffan och mysa tillsammans.
Längtar så jag nästan blir tokig <3.

Nu har vi bokat hotell också till nästa sommar. Då ska vi bila ner till sthlm och bo på hotell och bara mysa, helt sjukt att jag kan göra sånt utan att behöva fråga om lov.
Det är mitt eget liv nu och jag får göra vad jag vill, det är så skönt att jag inte behöver ta hänsyn till mina föräldrar längre.
Så när vi är i sthlm är Harry nästan ett år!! Så då ska vi göra massa kul.. både jag och Tobias är intresserade av slott och tiderna från förr så det blir mycket besök på museeum och slott och sånt :)
Så nu är det bara att hålla hårt i pengarna, nog för att Tobias jobbar och jag hinner sommarjobba innan vi åker men ändå. Vi vill inte behöva oroa oss för pengar när vi är där, vi vill kunna köpa vad vi vill och när vi vill, dessutom bra om det skulle hända något.

Längtar så mycket tills vårat liv börjar tsm <3

Mina älsklingar

Galet hur mycket jag älskar dig... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0