Torsdag och snö

Det är absolut det mysigaste vädret ute just nu! Det snöar för fullt och det gör mig så glad och varm i kroppen.
Har stått med Harry vid fönstret och pratat om julen med honom, han har svarat tillbaka och tittat ut-min gullpojke<3 :).

Harry börjar bli frisk nu men jag har blivit sjuk IGEN!? Fattar ingenting.. otroligt frustrerande och jobbigt är det iaf.
Idag blir det bara sitta inne som vanligt och försöka bli frisk.. hade helst velat gå ut lite i snön med Harry :D.
Så spännande att det är hans första vinter/jul,även om han är liten ska den bli speciell <3.

Idag ska jag ringa lite samtal inför flytten osv, kanske städa lite och bara ta det lugnt!
Längtar så mycket tills det är dags, då lär det verkligen kännas som att jag är mamma nu och har en egen familj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0