1 månad

Idag är min lilla älskling 1 månad!! Grattis till dig snutten, du överlevde fast du har mig som mamma ;)

Någonting som är helt underbart fantastiskt är att Harry redan börjat le! Det är så underbart jag och satt och grät medans snutten log flera gånger.
Först studerar han ens ansikte noggrant.. sen börjar han röra lite på munnen och sen kommer världens bästa leende som gör en varm och glad i kroppen <3. Är SÅ stolt över honom.
Han kan dessutom hålla uppe sitt huvud själv i någon min!! Och han rör sig så mycket, han kan "rotera" runt ett helt varv och ibland när man vaknar på morgonen så ligger Snutten precis brevid mig och jag ligger nästan ute på golvet,hmm.. busungen där :D <3.

Japp nu blev det massa skryt men min unge är ju faktiskt den bästa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e precis som min så så tidig i utvecklingen e han inte^^

2010-09-18 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0