Äntligen

Äntligen så har vi fått en lägenhet!!
Är så otroligt lycklig och lättad.. trodde aldrig jag skulle få flytta innan jul men den 1 november så flyttar vi alltså! Helt jävla underbart.. man får flytta in den första oktober men eftersom det redan är om typ två veckor så ändrade jag till 1 november. Vill hinna få pengar, packa och allting. Är ju trots allt bara 6 veckor ungefär så får vi flytta.
Gud vad läskigt.. är jag verkligen redo för det här?
Ja oavsett vad så måste jag bli redo, nog kommer det bli bra det här.


Min underbara snutt <3



Kommentarer
Postat av: kajsakero - äntligen frisk

du klarar allt, manda.

och om det någon gång känns tungt så har du familj och vänner runt omkring dig. Jag finns alltid för dig, vännen. Jag hoppas du vet det. Alltid.

Tänker på er :)

2010-09-16 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0