Dålig bloggare

Gud jag vet, jag är fan den sämsta bloggerskan som finns- men ärligt, jag har ett liv nu (typ).

Nu har vi iaf äntligen fått tillbaka våran ordinarie hårddisk så blir massa bilder idag :D.
Idag ska jag och Harry på ett möte och sen kommer pappa hit, yey! Blir skönt med lite avlastning och nog tror jag Harry saknar sin pappa lite (men mig älskar han ju självklart mest ;)).

Imorgon ska vi till bvc igen och väga lillen, sist vi var där hade han gått upp över 150 g! På bara några dagar, min lilla snutt :) <3.
Älskar "våran" bvc sköterska också, hon är helt underbar. Henne kan man fråga ALLT om, där känns det inte som att någon fråga är dum. 

Allting går verkligen jätte bra här hemma iaf med lillen. Alla har sagt att jag kommer få världens "chok" över hur jobbigt det är när han väl är här men det tycker jag verkligen inte. 
Jag njuter nästan hela tiden och ångrar ingenting, det här har jag velat sen jag var liten. 
Visst, ibland känner jag mig lite ledsen och ensam på kvällen men det är ju för att jag enbart har mitt rum att bo i. Det blir mycket lättare och skönare när jag och Tobias bor i lägenhet. Och ibland blir jag jätte frustrerad när Harry bara gråter och absolut inget hjälper, då lämnar jag över honom till mamma eller pappa så jag kan lugna ner mig. 
Men jag älskar verkligen min snutt.. det är inte klokt vad jag skulle göra för honom. Precis allt skulle jag göra och jag hoppas gud är nådig mot den som är dum mot min lilla. 

Nej, nu måste jag göra mig i ordning så ni får massa bilder istället :D

Så här otroligt söt är man efter man ätit klart!


Att suga på pappas näsa är ju inte helt fel när maten dröjer ;)



 

 


Kommentarer
Postat av: kajsakero

så underbar, precis som sin mamma :)

2010-09-07 @ 09:10:38
Postat av: Alexandra "HANSDOTTER" Neudatjina

HAHHAHAH tobbes näsa kommer vara tom på snor i alla fall x)

2010-09-07 @ 18:29:04
URL: http://hansdotter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0