Måndag

Jag vet nu är det så där längesen jag skrev sist men jag har inte tid att skriva.
Även om min bebis är den bästa så han är missnöjd.. han bara gnäller eller skriker och kan aldrig slappna av. Han sover inte heller så vi båda två kommer gå under snart!
Som tur är ska vi till bvc idag igen och prata för det här funkar inte. Något är fel.
Stackars min liten <3

Han har dessutom fått eksem över hela kroppen och det kliar ju och gör ont så det bidrar ju det med..
Nej,jag vet inte alls vad jag ska ta mig till och det är så svårt när man är ensam också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir bättre snart!!! :) Kram från sussi o ebba

2010-09-27 @ 10:28:40
Postat av: Natalie -gravid igen efter 14 mån och 1 missfall

Hej! Som jag skrivit är det inte omöjligt att ni får någon magbild, men än har jag inte tagit några alls(!). Borde verkligen göra det för min, Jerry och Pyttes skull.

Bilder på Pytte kommer det inte att bli, kanske "anonyma", men inte på ansiktet.

2010-09-27 @ 11:32:28
URL: http://nataliesliv.blogg.se/
Postat av: carrå - 19 år och mamma

Tack :). ja hon är duktig så min lilla sessa!

2010-09-28 @ 12:30:26
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0