Måndag

Idag är det måndag och ny vecka igen.. tiden går seriöst jätte fort! Trodde dagarna skulle sega sig fram eftersom jag nästan bara går hemma osv men det går faktiskt jätte fort.

Idag händer det inte mycket, lillens pappa kommer hit och jag ska städa rummet- verkligen roligt va?
Imorgon är det bvc besök igen och det ska bli jätte spännande! Är så nyfiken på hur lång min Snutt är <3. Den här gången har Tobias tid att följa med också och det är en lättnad. Har i princip varit försenad varenda gång jag ska dit :P, men det är otroligt svårt att få det att funka med matning och sånt innan man ska gå.

Alltså igår ikväll- jag vet inte vad det var med mig men det kändes som att jag var gravid igen. Jag ville bara äta hela tiden, var sjukt godis sugen och höll seriöst på att bli tokig! Det var galet alltså.. haha vi får se hur det blir idag ;). Om jag fortsätter så här så kommer jag gå upp i vikt på nolltid, som jag egenligen borde men inte tänker göra. Nu när jag väl väger 59 (som jag aldrig gjort förr) vill jag behålla den här vikten- men jag tänker självklart ÄTA! Bara inte massa skit om man säger så.

Nog om min jävla vikt nu- måste sluta skriva nu, snutten håller på att vakna och jag riktigt hör hur hans gnäll låter som "BRÖÖÖST, NUU".. ni ser, Män- dom är redan från födseln besatt av våra bröst!




Väääldigt trött mamma med Snutten <3. Bara någon timme efter förlossningen

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0