Stor familj?

Innan jag fick Harry har jag alltid velat ha många barn, minst tre stycken! Men nu när jag väl har min Harry här så kan jag inte förstå hur jag nånsin ska kunna älska någon annan lika mycket som han. Hur ska jag kunna dela den kärlek jag känner till Harry med ett till barn, eller någon annan för den delen?
Den tanken för mig känns omöjlig just nu.
Han är ju mitt allt och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.. hur ska jag kunna känna så här starkt för ett till barn?
Jag vill inte att Harry ska bli ensambarn, det är nog väldigt tråkigt och jag vet själv hur roligt jag haft/har med min syster och bror men tanken att jag ska kunna dela och/eller känna så här för en till.. går det verkligen?

Det är bara så otroligt svårt att tänka sig just nu men vi får väl se vad som händer i framtiden.
Tills dess ska jag njuta av min lilla son som är den bästa i världen.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

KÄRLEK kan man varken ge eller få för mycket av. det är ändlöst, så självklart älskar man alla sina barn lika kopiööööst ändlöst mycket. Okej jag har inte fått min nummer 2 än, men den är ju därine i magen, och är lika älskad för det. Du komemr nog undeffund med det sen du med. :P

hade liknande tankar, men avfärdade dem rätt snabbt igen, då jag förstår att alla barn är unika o man älskjar dem var för sig i en never ending sttory.

ja nu blir jag lite sentimental här... Men det är ju så som det ska vara. <3



ja, vet du nån pappabloggare tro? Lasse har ju en blogg, min karl alltså, men han skriver nästan ba om fiske, eller politik, eller musik. haha.. o han skriver vällllldigt sällan. :/



pöss på dig! förresten! har du bloglovin? Jag vill hemskt gärna lägga till dig!

2010-09-17 @ 14:17:50
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

skriv gääärna nåra rader om dig, dina barn o allt, i ett inlägg till mig så lämnkar jag dig också. ;) pöss

2010-09-17 @ 14:18:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0