Tisdag

Nu har vi varit på bvc och allting gick jätte bra! Han har växt 3,5 cm på bara fyra veckor, min lilla snutt :)
Tobias kom aldrig igår men jag kom iväg i rätt tid iaf, första gången! Så jag hann till och med boka en ny tid hos barnmorskan för efterkontrollen.
Det var så skönt att träffa henne igen. Hon var ju ledig dom sista veckorna av min graviditet så jag var tvungen att gå till någon annan och jag saknade verkligen henne då. Man får verkligen kontakt med den man går hos eftersom det är under en sån lång tid, och jag hade ju en ganska "komplicerad" graviditet (var sjuk och gick ner i vikt osv) så jag träffade henne lite extra.
Så det var jätte mysigt!

Idag händer inte mycket.. blir mest att bara vara här hemma och sköta om snutten. Tror jag ska skriva i hans bok också och klistra in lite bilder osv.. älskar sånt där pyssel! Kan nästan sitta i flera timmar och bara pyssla, att jag inte är bra på det är en HELT annan sak ;).

Nu har vi bestämt när dopet för Harry ska vara också, det blir i december och åh vad mysigt det kommer bli. Jag längtar riktigt mycket. Lillen ska få ha Tobias dopklänning också så det blir lite speciellt och fint.
Varken jag eller Tobias tror på gud eller nått men vi tycker att det är en fin tradition och det är som ett litet sätt att fira på, att våran lilla är här <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0