Ingen ork

Har inte haft någon lust eller ork att blogga. Kommer nog låsa bloggen väldigt snart, så det här blir förmodligen mitt sista inlägg.

Harry mår iaf jätte bra,nästa fredag ska vi på på det där EEG testet angående hans darrningar men det har blivit så mycket bättre på senaste så tror inte att det är något :)
Han växer och äter som en liten häst! Han blir bara mer o mer busig för varje dag, det är så härligt att se <3

Med mig är det väl så där.. ibland känns det jävligt skönt att ciggaretter finns!
jag och Tobias har pratat lite och skagå i familjerådgivning med varandra. Vi är INTE tsm,men vi börjar där och så får vi ta det därifrån.

Nu ska jag passa på att städa när Harry sover.
Ni får alla ha det så bra, och jag uppskattar erat stöd igenom hela min "blogg tid". Men misströsta inte, jag kanske låser upp den nån dag.. nån dag då jag orkar igen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0