Lördag

Hej, här sitter jag med mensvärk och mår illa.
Kopparspiralen gör fan så att det ser ut om att man får ett missfall varenda månad, jobbigt.. får se om den åker ut eller stannar kvar.

Jag och Harry var ju som sagt hos mina föräldrar igår och åt JÄTTE god grillad mat! Åh det var så underbart,ville aldrig att det skulle ta slut. Fick dock ta med mig lite mat hem till lunch så det åt jag nyss ;).
Vi sov över där också så vi kom hem imorse och just nu ligger Harry och sover! Jag och syster tog en sväng in till stan igår kväll efter Harry somnat för att återuppleva lite minnen men tyvärr vaknade Harry och var jätte ledsen så var bara att ta bussen tillbaka. Får göra sånt när han blir större och kan sova bättre<3.

-

Snart kommer lillebror hit också och ska sova här, blir jätte kul :). Kommer bli en onyttig kväll med massa godis o buss. Här hemma hos mig får han ju göra saker som han inte får göra hemma ;)
Nu ska jag städa undan lite här tills han kommer


Kommentarer
Postat av: Alina

Saknar eeer! Måste komma å hälsa på snart.

Puss på er!

2011-04-16 @ 15:44:35
URL: http://alinadearjagde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0