Morgon

Hej och godmorgon!
Just nu sitter jag och Harry i soffan och bara är. Han leker med nå sladdar och jag ser på djurpolisen i Miami. Så hemskt att se vad folk kan göra mot djur, hur kan man vara så grym?

-

Nåja,idag händer inte alls mycket. Ska försöka locka hit mina föräldrar så vi kan sätta tillbaka alla hyllor o gardiner och såntt! Är ganska tomt nu, men det är så härligt att ha det ljust. Nu gillar jag min lägenhet lite mer iaf. Tror dock inte mina föräldrar har tid att komma idag så blir väl till helgen eller så.
På tal om helg så ska min familj grilla imorgon! Blir kött,kyckling o massa gott som vi ska grilla,med massa olika såser och MUMS vad jag längtar! Årets första grillat,  så jävla underbart.
Nu vill jag bara ha sommar, längtar så jag blir tokig.

-

Igår var jag och Harry på bvc för åttamånaders kontroll! Han blir ju åtta hela månader nästa måndag.
Han väger nu 8410 gram och är 71 cm lång, hans huvudomfång var 43 tror jag det blir :).
Min stora stora kille <3.

Nu börjar Harry bli trött igen så ska väl försöka lägga honom igen


Kommentarer
Postat av: camilla

sv; jag satt i den blåa bilen med tre till, var påväg till boden så körde taxibilen framför oss och gjorde en u-sväng helt utan att signalera eller nåt, sen sa han typ att "han inte hade sett oss" eller nåt sånt, men då måste han ju vara blindare än fan och borde inte ha körkort!!



haha det är ju klart! :D har du ingen kontakt alls med pappan? och får han träffa harry alls eller hur är det? :)

2011-04-14 @ 11:52:36
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/
Postat av: m3lind4

aaaaawe så himla söt!!

2011-04-14 @ 11:53:22
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: camilla

sv; haha joo det var ju tur! :D det var en turk eller nåt som jobbar på en pizzeria på örnäset så jag vet vem de är, haha.. men han var sjukt störd och började säga att det var han som körde bilen jag åkte i som borde fattat att han skulle svänga, men grejen var att han körde typ in på en väg sen ut direkt, men han som jag åkte med trodde ju att han skulle stanna typ, men icket! så jävla less jag blev, stod och skrek åt honom haha :D



men åh, fan vad tråkigt :( hoppas ni löser det, men samtidigt tror jag (och det verkar ju som) att du kan ta hand om honom rätt bra ensam. men som sagt, det är ju alltid tråkigt när killar är idioter (som dom faktiskt är jävligt ofta, haha..)

2011-04-14 @ 14:28:36
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0