Saknar min blogg

Hej.. jag kunde inte hålla mig så länge! Jag saknar att blogga, speciellt nu när det händer så mycket med Harry.

Harry håller på att få sina två tänder där uppe så han är världens gnälligaste just nu! Men snart är dom framme, skönt :). Saknar min glada bebis som är nöjd.
Hans högerarm har blivit mycket bättre nu och han börjar ställa sig mer o mer i krypställning. Men han har fortfarande lite svårt att åla sig fram och blir lätt frustrerad.
Han äter annorlunda också. Eftersom barnmat är så dyrt så äter han äggrör,macka o youghurt eller havregrynsgröt till frukost- stora killen!
Vart tog min bebis vägen?  Tiden går så fort och det känns verkligen hemskt ibland.

Jag har fått mitt vardagsrum omtapetserat också så nu är det ljust och fräscht! Känns helt underbart, jag älskar det.
Annars så flyter väl livet på, det är som samma varje dag.. ska dock börja skriva scheman för mig o Harry eftersom jag behöver lite struktur i min vardag, tror det blir lättare då.
Min hjärna är ju lite som den är :). Men skönt att jag iaf är medveten om det och fixar till det.





Kommentarer
Postat av: camilla

nämen FYFAAAN vilken söt kiddo :'))))

2011-04-14 @ 02:13:22
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0