söndag

Idag är det söndag och det är ju typ veckans tråkdag. Varför har det blivit så egentligen? Det suger iaf! Vädret är fint men det blåser mycket och vi har redan varit ute på promenad imorse, sen dessutom så har jag så mycket mensvärk så har ingen lust att göra någonting.
HATAR mens.

-

Igår var ju lillebror här och det var jätte kul. Vi åt ben & jerry glass o massa godis!! Såg tv och så fick Harry gunga för första gången. Han älskade det! Han skrattade och log hela tiden,så vi gjorde det imorse igen när vi var på promenad. Så stor han börjar bli min lilla kille <3
Det är så skönt att se hur bra Andreas (lillebror) och Harry kommer överens. Dom älskar verkligen att leka och busa tillsammans. Harry ler så fort han ser andreas och andreas älskar att få Harry att skratta, så det är väldigt bra kombination och jag är så glad att andreas tagit till sig Harry så mycket.
Blir nog mycket mer bus när Harry blir större ;)

-

Ska kanske gå och lägga mig en stund nu med Harry, är så trött fast jag fick sovmorgon till åtta imorse!! Men då så somnade ju inte Harry fören halv tio också :P.
Ne, ska ta en värktablett och sova lite. Ha en bra (tråkig) söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0