Kopparspiral

Imorse var jag o stoppade in en kopparspiral, gjorde inte alls så ont som alla sagt! Herregud, hade ju skrämt upp mig själv rejält innan :P.
Men det gick bra och nu sitter den där.. även om jag inte har något förhållande så vill jag vara skyddad, vem vet det kanske kommer nån prins nån dag? :)
Och även jag fattar att man måste använda kondom med ny partner, har redan lärt en läxa av att inte ha använt skydd- behöver inte lära mig en till!

Harry mår bra, igår var det läkarbesök och det gick bra.
Han är 68 cm lång och väger 7554 gram :) och har 42,5 i huvudomfång. Enda bekymret är att han "darrar"/ får "ryckningar" i högra armen och använder inte den som den vänstra armen.
Vi fick ligga kvar på BB några extra dagar eftersom vi upplevde det då också men då trodde man det bara var outvecklat nervsystem eftersom han var nyfödd osv. Men nu har det alltså fortsatt så vi får se vad läkaren säger när han ringer nästa vecka :).

Livet flyter på för oss och jag hoppas allt är bra med er med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0