Sjukt längesen

Det var sjukt längesen jag skrev, men vet ni vad? Jag har helt enkelt inte orkat.
Från att ha haft en person i mitt liv jag trodde jag skulle spendera mitt liv med till att förlora denna på bara nån timme är  inte så roligt och jag orkar inte vara stark just nu.
Inför Harry är jag ALLTID stark, han ska inte ha en ledsen mamma. Och han gör mig glad dessutom. När han ler och ligger o pratar med en så lyser han upp min tillvaro och verkligheten försvinner för ett tag- för han är ju det underbaraste som finns.

Lill snubbens först tand har kikat fram också, han säger hej och han springer runt i gåstolen och älskar att riva/äta på allting. Han ålar sig fram och brukar "rulla" runt här på golvet, från rygg till mage, mage till rygg osv. Och han ÄLSKAR mat! Han nöjer sig absolut inte med välling numera utan han äter både en portion mat och välling, tjockisen som han är :).
Han älskar all mat, köttfärssås, lasagne, lax, torsk, kycklig och frukt älskar han också. Han brukar alltid få frukt purré med maten och så dricker han själv ur en pipmugg.
Äppelgröt är favorit också, spec när man blandar det med blåbär eller jordgubb..
herregud, när jag läser allt detta så inser jag plötlisgt hur stor han är. Snart kommer han ju lämna mig för att ge sig ut i världen själv.. hemskt! Min lilla bubbe <3

Jag har blivit sjuk också..  ont i halsen, kan inte andas, hostar slem osv osv. Inte så trevligt men som tur är så har jag ju min underbara familj som hjälper mig.
Är nästan varje dag med dom eftersom jag inte riktigt vant mig än vid ensamheten.

Nu ska jag nog se tv eller nått.. blev ett långt inlägg men det blir väl så då man inte bloggat på över en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0