Åh så dåligt

Åh vad jag är dålig på att uppdatera.. jag vet. Men är så himla stressigt nu! Tobias har inge jobb, det har blivit tjafs med Tv:n vi tagit på avbetalning så vi kanske måste lägga ut 10 000 vi inte har, massa massa räkningar denna månad osv osv..
Sjukt stressigt och ibland vill jag bara gråta och skrika och slita av mig håret, men jag biter ihop. För Harrys och min egen skull. Nu är det ju som de är och ingen idé att bli ledsen osv.

Blir nog väldigt mycket bloggtorka nu också men jag ska skriva mer sen när vi fått livet på rätt knöl igen! Sen så fyller ju Tobias år o allt.. hur ska vi ha råd med dessutom?
Vi har pratat om att vi skippar nog fest när han fyller år och så är vi bara hemma, kan inte göra så mycket annat. Känns lite sorgligt dock, han fyller ju ändå tjugo!

Jaja, nu ska jag ta hand om min fina son <3
Ha en bra vecka, vet inte om jag kommer skriva så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra "HANSDOTTER" Neudatjina

haha nä, han vann den i en tävling på en innebandy matchen jag skulle med honom och hans familj och kolla . Men jag blev ju sjuk ^^ så han hade tur att vinna en krya på dig present till mig ;P lotten kostade för övrig 10 kronor . Så vi satt och skrattade rätt mycket över att han alltid ska ha sån tur X) hahaha

2011-01-24 @ 16:04:47
URL: http://hansdotter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0