Bilder

Fick en kommentar om att texten är svårt att läsa och ska självklart börja ha fet stil nu! Varför har ni inte sagt något tidigare!? :)
Men nu ska det bli ändring på det iaf.

Har tagit kort på kläderna lill skiten fått och tänkte lägga ut dom nu! Fast vem vet, ni kanske inte alls bryr er! Haha :P.

Btw, en sista sak innan bilderna kommer ;)- har fått många nya läsare och tänkte kanske skapa en kategori för dom och skriva lite vem jag är och hur mitt liv ser ut/ har sett ut.. vad tycker ni?
Aja, här kommer bilderna


Snygg tröja med väst jag hittade på kapphal! Rea dessutom ;)


Byxa och strumpor från lindex!


Body från lindex den med! Den har hans mormor köpt åt honom


Och ett till par byxor från hans mormor :)

Han är otroligt bortskämt min unge <3

Kommentarer
Postat av: MJ

Fina :D (och nu går texten finfint att läsa, tackar! haha)

2011-01-04 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0