Dålig bloggerska

Ja idag har jag varit världens sämsta bloggerska! Men jag har faktiskt mina anledningar. Först så sov vi hela morgonen och låg där och drog oss till ett ungefär- åt frukost i sängen också ;). Mysigt att vakna upp med mina två älsklingar och vi bara ligger där hela morgonen, så himla mysigt <3.
Sen så for vi iväg och handlade lite kablar o sånt som Tobias behövde. Efter det for vi hemåt och så har vi tvättat och ätit jätte god mat! Så nu är vi super mätta och undrar om inte någon kan komma och diska åt oss?
Nej men det har varit en riktigt bra dag idag :D

Och Harry är ju bara så underbar! Han är så jäkla söt när han blir arg :).
När han ligger på magen så försöker han frenetiskt att krypa men det går ju inte, så då skriker han utav satan, ut med rumpan i vädret och sprattla med benen! Haha, det är så jäkla roligt. Och fan vad arg han blir.. mammas älskling <3.
Och det känns verkligen som att han försöker använda "ord" nu ist för att bara ligga o säga : Aaaahh osv. Nu låter mer som "prat" och det är så mysigt! Han är så söt när han ligger och pratar med sin stor tå och sen tuggar på den.
Ah vad jag älskar min unge!!!







Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Men vilken liten sköning! :)

2011-01-07 @ 21:52:15
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag skulle resonera som du och aldrig tycka att det var okej, hur kan man säga så! Trist att det måste gå ut över dig och din pojkvän så att ni bråkar om det!



Det verkar va rätt vanligt att folk har åsikter innan barnet är fött och säger saker. Men sen när barnet väl är fött så älskar dom det över allt annat och tror att allt är glömt och förlåtet. Så onödigt att slänga ur sig sånt..



Vi var på ett privat UL i vecka 12 och då sprattlade bebisen jättemycket också! Hoppas verkligen det går att se könet, nu när man ställt in sig på det :)

Haha va häftigt! Trodde du att det var en pojke hela tiden?



Jag tror att det är en pojke, en känsla jag fått bara men min sambo tror att det är en flicka :) Så vi får se vem som har rätt ;)

2011-01-07 @ 23:32:16
URL: http://junibebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbigt det måste vara med en unge som har raseriutbrott.

2011-01-08 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0