Hemma igen

Var hos mina föräldrar idag och åt middag! Det var trevligt och mysigt, som alltid :).
Gav mamma korten som jag beställt också och hon blev jätte glad. Sen så berättade jag för Andreas (min lillebror, han är nästan som mitt första barn. Vi står varandra jätte nära) att jag skulle göra ett album åt honom med kort på honom och mig osv, som vi kan klistra in bilder i då och då!
Jag vill verkligen att Andreas ska känna när han blir större att det alltid varit vi två och att jag finns där för honom. Att han minns att vi alltid stått varandra nära, även när han var jätte liten. Vill verkligen ha en sån relation med honom, och vi är ju på god väg! Älskar min lillebror mer än allt annat, han var ju min första lilla bubbe <3.

Orkade aldrig städa idag så ska nog plocka undan iaf lite gran, är ju så skönt när det väl blir gjort.
Längtar tills Tobias kommer hem också.. jobbigt att han jobbar till så sent och dessutom så jobbar han hela helgen plus nästa vecka :(. Känns tråkigt.. vi kommer inte se varandra mycket.

Nu ska jag ta hand om bubben och tänkte skriva senare om mina åsikter gällande amning!
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0