Kväll

Nu har lillen somnat och jag hoppas det blir som igår!! Vi gjorde på precis samma sätt som igår så jag hoppas det funkar nu, håll tummarna för mig :).
Tobias är ju som sagt på jobbet nu och jag ska snart gå och lägga mig. Har diskat undan exakt all disk också så nu är köket jätte rent och fräscht. Trivs så himla bra här när det är städat och rent- men det gör väl alla?

Tänkte lägga ut bilderna på mina nya gardiner och imorgon ska jag stryka dom och hänga upp dom

Mina gröna gardiner som ska upp imorgon


Mina rosa som jag tror kommer passa så himla bra till våren/sommaren! För er som inte vet så går mitt kök i grönt/rosa och vit ofc ;)- och just nu är temat grönt


Och så en bild på söt Harry så klart! Btw, ser ní att han är rödhårig? ;)



Kommentarer
Postat av: MJ

HAHAH ÅÅÅÅ SÅ GULLIGT MED RÖTT HÅR :D

2011-01-05 @ 23:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0