Kvällen

Harry har just gått och lagt sig och här sitter jag! Jag läser alla bloggar jag läser,ser tv och funderar på mat samtidigt :P. Tyvärr finns det ju absolut inget att se på tv? Inte enligt mig iaf.
Hoppas verkligen att Harry sover nu UTAN att vakna inom en timme och vara vaken.. förstår inte varför han börjat tjorva så mycket? Hoppas iaf att det bara är en period han går igenom då han fortfarande är så liten.

Idag var vi som sagt hemma hos mina föräldrar för att fira min far som fyllde år igår. Vi åt middag och fikade tårta! Det var jätte gott men var på lite dåligt humör osv så vi stannade inte så länge.
På onsdag ska min systers pojkvän ha fest för han fyller år.. är sugen på att gå men tror min mamma och pappa jobbar så det blir nog inget! Men vi får ju se :)

Här är lite bilder från nyårsafton








Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt blogg <3 <3 <3 sov sött =)

2011-01-04 @ 00:24:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0