Kväller!

Nu är det kväll och idag så gjorde vi massa saker fast vi inte riktigt planerat något!
Vi var och hämtade lite saker hos Tobias pappa, handlade lite och så for och åt hemma hos mina föräldrar, blev hemma gjord pizza! Mums.. sen for vi faktiskt och hämtade en gåstol vi hittade på blocket! Nästan helt ny eftersom deras unge inte alls gillade den :P.
Och Harry är hur nöjd och söt som helst i den :D. Mormor och morfar betalde häflten- tack <3.

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu. Harry ligger och sover och jag o Tobias glor tv!
Hoppas mina bilder kommer imorgon också som jag beställt.. vill köpa ramar till alla och sätta/hänga upp!
Kan inte fatta att Tobias åker imorgon till sundsvall :( Guud vad ensamt och tråkigt det kommer vara!
Du kommer blir saknad älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0