Måndag

Idag är det en ny vecka och tiden går ju så jäkla fort- fast jag bara är hemma hela dagarna! Men kan det egentligen bli långtråkigt med världens bästa unge som utvecklas varje dag? :)
Harry och Tobias ligger och sover just nu, vi har legat i sängen hela morgonen och bara sovit av och till. Hur mysigt och skönt som helst- det behövs såna dagar också.
Idag ska vi till mina föräldrar för min far fyllde år igår <3. Så det blir onyttigheter där och nam nam :D

Idag ska vi städa klart också får igår var jag o hämtade bärselen ;). Så nu jäklar Harry kommer du inte undan! Prövade gå runt med den igår och det gick bra, men han börjar ju bli så stor min lilla <3.
Nu ska jag börja städa medans mina två hjärtan sover




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0