Mirakel

Igår hände ett mirakel här hemma- Harry somnade klockan åtta OCH HAN SOV HELA KVÄLLEN/NATTEN från och med då! Jag och Tobias blev så chokade att vi seriöst trodde han hade dött? Så vi kollade att han levde hela tiden. Det var helt underbart med egentid för mig och Tobias.. vi hann se antikrundan en två filmer och läsa lite innan vi la oss.. haha, vi låter som två gammlingar men det var underbart.
Så därför är jag upp nu så här tidigt, fick råd av Lotta igår på bvc om hur vi ska göra, så jag hoppas han somnar lika bra idag :).

Lillen är iaf nu 66,5 cm lång!
Väger 7060 gram och huvudomfånget, hur fan stavar man?, var 41,2 cm
Han börjar bli sååå stor lillgubben! Tänk att han växt hela 15 cm sen han föddes...
Älskade son väx inte upp för fort från mamma!


Så här gillar vi att ligga hos pappa när vi är lite trötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0