Morgon!

Hej alla! Ännu en ny dag och idag ska vi nog inte göra så mycket. Om det inte är för kallt hade jag tänkt gå på en promenad med lillen och är rätt sugen på att åka in till stan men vi får se hur det blir med det. Skolan börjar ju nästa vecka så jag tror jag går på stan då, då är ju alla i skolan ;).

Igår så började Harry (självklart) att tjorva när jag skrev mitt inlägg igår, så det tog mig över en timme att skriva klart det :P. Han bara skrek och skrek, så vi tog upp honom- sjöng lite och myste, men så fort han höll på att somna så skrek han igen och vi var tvungna att ta upp honom i famnen och börja om från böran! Håller han på att tjorva så mycket på kvällarna för att han sover mycket på morgonen?
Eller har ni några tips på hur vi ska göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0