Nya rutiner på G?

Skrev ju tidigare att Harry var väldigt gnällig och skrikig men efter att jag matat honom lite och låg med honom så somnade och han sover fortfarande! Tror att våra nya rutiner kommer funka super :D. Det är helt underbart att få ha våran/min egen tid nu på kvällen, men får så mycket gjort och jag tror verkligen att förhållandet behöver det då ens älskade barn behöver en så mycket annars. Tobias är ju dock nu och lanar i helgen så det blir bara jag o Harry! Fast imorgon så kommer min älskade lillebror hit och ska sova över, sen dessutom ska vi hinna med att träffa Martina och Alina också, på söndag ska vi träffa Jessica!
Så ganska fullspäckad helg :D

Borde gå och sova nu.. är sjuk trött men har så mycket tankar nu så här på kvällen så jag blir tokig! Tror jag ska ta en bok och drömma min bort till deras problem ist!
God natt


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Haha ojoj vilken press, hoppas et blir gott! ;D

2011-01-23 @ 18:19:21
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Kul att det blev lyckat! :D När jag skrev tiden så ska jag erkänna att jag bara gissade, jag har ingen aning om hur länge vi brukar ha inne den haha, men tills den är klar - det märker man ju :D Kram

2011-01-24 @ 10:28:43
URL: http://madeleines.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att du får en bra vecka.

2011-01-24 @ 13:07:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0