Stan

Idag var hela våran lilla familj på stan och babysång! Blev helt överlycklig över att Tobias kunde följa med då han jobbar jämt :(. Det var jätte roligt och mysigt, träffade en tjej från föräldrautbilningen också som var där med sin son. Vi såg henne på BB också så jag förmodar att vi fick barn ungefär samtidigt, men guuuuud vad stor han var i jämförelse med Harry! Värsta knubbig och söt :). Harry är mer "lång smal" om ni fattar vad jag menar.
Jag köpte faktiskt kläder till mig själv också!! Äntligen så utnyttjade jag mina presentkort på Gina, köpte dock inget på rean bara nyheter ;). Blev ett par leggings och två tunikor, ska ta bild sen och lägga upp! Jag är iaf super duper nöjd. Världens bästa dag typ :D <3

Nu ska jag ta och passa på o diska och sen ta korten där medans lillen sover! Hans ögoninflammation har blivit mycket mycket värre stackarn så det är verkligen tur att vi ska till bvc imorgon.
Harrys sömnrutiner funkar inte alls numera för den delen.. det är hemskt! Så imorgon ska vi fråga om råd.. tycker jag är så dålig på rutiner?

Jaja, skriver senare!


Alltså.. har verkligen min lilla bubbe varit så där liten? Igår såg jag kort när han var nyfödd och precis kommit hem från BB.. tårarna låg och tryckte på HELA tiden. Tiden går för fort med min älskade lilla son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0