Svar till Anna

Fick en fråga från Anna om när min mage började synas när jag var gravid och det tog ju faktiskt jätte länge innan min mage började synas alls. Jag var i vecka 32 ungefär när magen blev rund och fin, innan dess syntes ingenting alls. Men jag gick ju bara upp cirka 4-5 kilo under hela graviditeten :P.
Men jag var något avensjuk på dom som hade runda fina magar redan i vecka 20.. var så himla less och ledsen över att det inte syntes på mig när alla andra kunde mysa med deras magar. Därför tog jag inte heller bilder på magen vecka för vecka och det ångrar jag nu :/ .. men gjort är gjort!

Just nu är Tobias kompis Marcus här så skriver sen ikväll :)


Kommentarer
Postat av: ELINOR

Sv: Tack, jag kännde bara att jag blev less. De är ju deras val och problem. Men jag tycker de är respektlöst och oansvarsfullt. Klarar man inte av att använd kondom klarar man inte av ett barn (och absolut inte 2) i min värd iaf. :)

2011-01-07 @ 09:53:16
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag förstår inte hur man kan tycka att någon förstör sitt liv, det var ju ditt val och du hade ju en pojkvän som du ville leva tillsammans med. Är det ens högsta önskan tycker jag man ska stötta det som förälder :) Usch va arg jag blir när jag läser om dina svärföräldrar, hur kan man kalla sitt kommande barnbarn för ungjävel??!

Hur reagerade din pojkvän när hans föräldrar betedde sig så?



Skönt att du hade dina föräldrar som stöttade dig och fortfarande gör det!



Jag är 22 år, har som tur va sluppit det du varit med om men du är ju några år yngre.. Verkar som att många har en gräns för vad de tycker är okej bara pga åldern.. Man kan ju va supermogen som 18 år eller omogen som 35.. Det är ju väldigt individuellt!



Nä vi vet inte vad det blir, ska på RUL på tisdag å då ska vi ta reda på det! :) Spännande!

2011-01-07 @ 15:11:07
URL: http://junibebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0