Tråkig kväll

Kvällen har varit ganska tråkig då den bestått av lite bråk och tjafs.. som tur är så har vi löst det men tycker alltid att stämmningen blir konstig ett tag efteråt.
Ganska töntigt bråk egentligen men blir så irriterad då han säger saker som inte säger- men jag förklarade att jag har liksom accepterat att Tobias är helt enkelt inte en romantisk person av sig! Han har inte det i sitt huvud, så jag har liksom slutat förvänta mig att få nån blomma eller så. Det gav jag upp long time ago! Jag älskar ju honom ändå :) <3
Han är ju bra på andra sätt!

Har dessutom en liten kille här som är jätte jätte trött men vägrar sova, utan skriker istället! Jätte härligt är det, verkligen ;)
Nu ska jag försöka krama honom och sjunga lite så kanske han slutar vara så gnällig och skrikig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0