Trött morsa

Idag är jag en ovanligt trött morsa, men jag fastnade framför tv:n som vanligt och kom inte i säng fören vid två kanske. Sen så kom Tobias hem på morgonen jag väckte mig osv.. men Harry börjar börjar bli trött igen så jag ska gå och lägga mig när han gör det :).
Just nu ligger han brevid mig här i soffan och chillar med ena armen/handen bakom huvudet- sötnosen <3.

Igår beställde jag massa kort också så jag hoppas dom kommer nu i veckan men eftersom det är "söndag" idag så blir det förmodligen inte så, så det är väl bara att vänta till måndag då!
Ska dessutom stryka och hänga upp mina gardiner idag.. sen när Tobias har vaknat häde vi tänkt åka iväg på en liten biltur kanske :).
Ikväll ska vi äta gott och mysa eftersom Tobias äntligen är hemma! Det blir egna klyftpotatisar, fläskfilé med sås och en sallad till- mums! Ska få Harry tidigt i säng också så vi får vara lite ensama ;)

Ha en jätte bra dag

Fötter är det bästa vi vet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack! Ååh vad glad jag blev när jag läste inlägget som du skrivit :) Nu börjar jag känna av sparkar mer och mer å det blir mer verkligt då! Å stort grattis till lilla Harry, så sööt! Hur känns det att vara mamma då? :)

2011-01-06 @ 11:21:41
URL: http://junibebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0