Dålig uppdatering

Vart dåligt med uppdatering igår men hade en "hemlig" gäst här ;).
Så hade inte tid med bloggen!

Men en sak jag har så svår att förstå är hur min blogg blivit så stor? Jag menar, jag känner knappt fem personer typ och jag har 200 läsare om dagen- ännu mer om jag uppdaterat ofta.
Hur kan ni vara intresserad av mitt liv? Jag tycker personligen att jag är den mest ointressanta person som finns och nästan aldrig har någonting att skriva om.
Missförstå inte, tycker det är jätte kul att ha så många läsare osv men jag förstår bara inte vart ni alla kommer ifrån och hur ni kan vara intresserade av mig :). Men tack, det är jätte kul och jag uppskattar det.

Idag fick vi i allafall hem ett brev med tid för Harry på sjukhuset! Så på måndag ska vi till sjukgymnasten och så får vi se hur det går. Jag är inte speciellt nervös för det har blivit lite bättre med tiden men bättre att kolla upp det noga än att bara tro att det är bra.
Snart kommer min pappa och hämta upp mig och harry, vi ska vara hos mina föräldrar ett tag idag.
Vet att ni kanske tycker jag umgås med dom jämt men vi står varandra jätte nära och vet inte alls vad jag skulle göra utan dom. Dom är bäst och har alltid hjälpt mig igenom allting.

Igår var jag ju hos läkaren också och det gick jätte bra. Nu väntar jag bara på fortsättningen :). Det känns skönt och jag hoppas allting är utrett innan jag börjar skolan nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0