En natt från helvetet

Jag tror djävulen var och hälsade på igår kväll/inatt för det var det värsta jag varit med om. Kan nästan föreställa mig hur föräldrar har det som har barn som fått kolik, starkt gjort av er.
Det började på kvällen med att Harry bara skrek o skrek i tre timmar, sen somnade han i kanske 10 min och så var det igång igen och så har det varit hela natten. kanske fått som max 2timmar sömn -.-
INTE EN ROLIG NATT! och jag ser inte fram emot ikväll..

Har iaf en nöjd kille just nu som går runt i sin gåstol och snackar med sin sked, själv sitter jag här och försöker skriva ordentligt. har lösnaglar på mig,vill verkligen sluta bita på naglarna. Det är svårare än man tror :P

Nu ska jag ta hand om min fis <3




Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch din stackare. Förstår dig det är inte lätt och speciellt inte när du är själv. Hoppas han sover bättre inatt. Kan som någon skrev på facebook vara tänder så prova med alvedon om han inte slutar skrika så kanske det hjälper.

2011-03-29 @ 19:10:08
Postat av: Warg

Jag vet hur det är, har haft en kolikunge själv. Han vrålade dygnet runt i ett halvår. Vi gick i skift och bar på honom på nätterna. För dig är det ju värre eftersom du är ensam. Hoppas för din skull att det bara är tillfälligt.

2011-03-30 @ 12:26:28
URL: http://blogg.passagen.se/ulvr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0