En ny början

Nu när jag äntligen fått en alldelens egen dator så tänkte jag ta upp skrivandet igen, jag saknar att ha någonstans där jag kan skriva och det är så mycket minnen i den här bloggen. Både bra och dåliga minnen.
Funderar dock på att låsa bloggen och bara skriva för min skull, men det får vi se senare.

Jag och Harry mår bra, vi ska dock till sjukhuset snart eftersom han har såna darrningar i höger arm och inte använder den riktigt bra. Så de ska kolla hans motorik och sen ska vi sova över och så mitt i natten så ska vi väcka honom och kolla vad som händer i hjärnan när han får så där.. är lite nervös men samtidigt otroligt lättad för jag trodde inte läkaren skulle göra något då de inte sett det själv.
Bättre att de upptäcker om något är fel nu än senare då det kanske är försent.

Jag har också bestämt mig för att inte börja skolan igen till hösten. Utan jag är hemma med harry tills han är två år och sen börjar jag på komvux. Det är vad som känns bäst för mig och så kommer jag göra.
Tyvärr kommer jag inte kunna sommarjobba i sommar eftersom jag är själv nu men ja, så är det. Får en första underbar sommar med min son iaf <3.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore synd om du låste bloggen, men om det känns bäst för dig så.. :)

2011-03-09 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0