En unge i minuten

Finns det något bättre än förlossningsprogram, eller program som överhuvudtaget handlar om barn och familj?
jag älskar det iaf och ser i princip allt som har med sådant att göra! teen mom, 16 and pregnant, vi ska få barn, en unge i minuten, jag visste inte att jag var gravid osv osv. Listan kan göras lång :)
Jag gråter alltid lika mycket när jag ser en förlossning.. så underbart. Så många känslor och minnen. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara gravid med Harry igen ochfå föda just honom.
Han växer upp för fort :(.

Efter det här programet ska jag sova, ska till läkaren men det är inte fören halv fyra så hinner nog slänga in ett inlägg eller två imorgon.

God natt nu alla och tack för erat stöd. Ni är verkligen underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0