Hej

Amanda heter jag och är nuvarande 19 år gammal och bor i luleå med min son Harry som är 7 månader.
Harry föddes den 18 augusti 2010 och det var det absolut bästa jag varit med om och jag skulle göra allt för att få uppleva det igen.

Under mitt korta liv som varit har jag hunnit vara med om ganska mycket.
Jag har mått väldigt dåligt under många år och ätit mediciner, skurit djupa ärr i mina ben, försökt ta livet av mig och skitit i skolan.
Mina ex har antingen slagit mig, varit otrogna eller bara allmäna svin så jag är ingen höjdare på att välja killar precis!
När jag träffade Tobias (barnets pappa) så förändrades allt och jag mådde bättre. Vårat förhållande har dock alltid varit lite turbelent och vi har nästan nyss gjort slut pga olika skäl.
Jag ångrar dock inte att jag valde att behålla lilla Harry fast han inte var plannerad. Han är mitt allt och skulle aldrig byta bort det. Jag har ändå aldrig varit någon som är social, festar o håller på som andra ungdomar gör i min ålder. Jag är helt enkelt inte så som person, därför passar detta liv mig väldigt bra.

Jag  har inte gått klart min gymnasie eftersom jag fick Harry då jag gick första året (igen) och tänker inte gå tillbaka till gymnasiet heller.
jag tänker istället börja på komvux när Harry är 2 år gammal och börja studera till antingen barnmorska eller polis, jag har inte bestämt mig än och ibland känner jag mig som en 5 åring som både vill bli rockstjärna och barndman i ett.
Jag har precis som alla andra motgångar o dåliga dagar här i livet och det är precis det min blogg handlar om.
Mig och Harry, hur vårat liv är- i både bra och dåliga stunder!
Så välkommna till vårat liv





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0